WickedLife

Direktlänk till inlägg 1 november 2012

Nattklubb bilderna!^^

Av Anastasia Asbjörnsdottir - 1 november 2012 23:40

Väntar med att svara på frågorna imorgon kväll istället då ja ba fått 3 kommentarer.. people, u make me sad :(
Kom igen nu! Kommentera med en fråga, vilken som helst!
Ni kan även skriva "antingen eller" saker typ ja ni fattar som ex. antingen svart eller vit?
(ja så ska ja då svara vad jag hade valt)^^


Efter denna lilla början på detta inlägget verkar jag plötsligt desperat! Now that aint good! ;O


Ha sovit bort större delen av dagen kan man säga..
Träffade farsan och fick min Iphone 4s, har haft bättre mobiler men är ändå sjukt gad! :D
Den vill dock inte ladda ner appar, kommer upp sån att ja ska svara på 3 säkerhetsfrågor o sen när jag gjort det säger den att det blev ngn tidsbegränsning så att de basically inte gick..
Någon som haft samma problem med sin? PANIK alltså :(


Var även och tände ljus med mamma på kyrkogården för alla helgons dag är egentligen alltid dagen efter Halloween alltså den 1 till 2 natten men i Sverige gör de det alltid på helgen ist..
Lite dumt kan jag tycka att ba flytta på en sådan dag när den ska ha ett visst datum menmen!


Vet inte om ni hört om att de vill höja åldersgränsen på körkort till 25 ist..
RENT JÄVLA BULLSHIT säger jag, dom ska bara våga!
Oh dom har inte sett en snöblatte göra uppror än! ;O


Idag tänkte jag tipsa film jag såg igår
Buried Alive - Helt okej, inte den bästa men går att se på! Och för er killar, de visas tuttar ett x antal gånger ;)
Chernobyl Diaries - Den va faktiskt rätt läskig, blev själv väldigt rädd och satt spänt under en stor del av filmen xD

Båda filmerna var dock gjorde på ett lite mer B-klass sätt, inga direkt jätte kända skådespelare (inte som ja kände igen) och grafiken var inte direkt första klass heller (inte enligt mig) men som sagt de går att titta på! =)
Dock inget ja hade betalat för att se! xD

Har även börjat gymma nu igen så de e sjuuukt sköönt! :D
Måste ju fan komma i form igen! ;O



Jag påminner ännu en gång om att det är frågestund fram till

imorgon iaf så kom igen nu! :)

 

 

En bild från Chandelier :)
Sandra längst år vänster, sedan jag i mitten och min lilla Ibbe längst åt höger då såklart! ^^
(han e inte min kille vi är bara gamla klasskamrater från 6 till 9^^)

 

 

En bild från Breeze senare samma kväll :)
Jag längst åt höger, Sandra i mitten och hennes lilla Adam längst åt höger då ^^
(de två är inte tillsammans men de känner varandra sen en tid tillbaka bara^^)

   

 


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Anastasia Asbjörnsdottir - 11 december 2012 18:19


Har en till blogg om ni är sugna på kolla ;D http://biitchplease.bloggplatsen.se/     ...

Av Anastasia Asbjörnsdottir - 9 december 2012 22:57

Blir så arg.. va e de som händer med Sverige helt ärligt!?!?!? Allt de babblar om är hur allt är rasistsiskt men vet ni vad?! Jag tycker dom är rasister som påstår att våra traditioner är det! De är de riktiga rasisterna!!Kommer in hit och bara vände...

Av Anastasia Asbjörnsdottir - 9 december 2012 19:58

Ligger i badet och har allmänt tråkigt men så plötsligt hittar jag en app! En app jag laddade ner för länge sedan, en app jag aldrig testat en.. Appen heter bloggplatsen! Haha tänkte ge det ett försök och uppdatera bloggen via mobilen, så detta är ...

Av Anastasia Asbjörnsdottir - 8 december 2012 22:41


Lite tråkigt att komma in och se att inget nytt ha hänt.. ingen fråga, inga kommentarer.. ganska öde :|Jaja, inget direkt intressant har hänt idag.. Jag ska till frisören på torsdag för att sätta i min hårförlängning som jag beställde igår, så jag...

Av Anastasia Asbjörnsdottir - 7 december 2012 23:46

Kommer in för första gången på länge och möts av så sööta frågor guud va glaa man bler! :D Ber så starkt och högt om ursäkt till er som följer min blogg! Vet inte riktigt vad som hände! Tror nog de va min "orkar inget bara döda mig" period.. FÖ...

Presentation


"I'm me, just who I'm supposed to be"

Fråga mig

4 besvarade frågor

Omröstning

Hur gammal är du?
 18
 18 -
 18 +

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards