WickedLife

Direktlänk till inlägg 9 december 2012

SVERIGEDEMOKRAT!

Av Anastasia Asbjörnsdottir - 9 december 2012 22:57

Blir så arg.. va e de som händer med Sverige helt ärligt!?!?!?
Allt de babblar om är hur allt är rasistsiskt men vet ni vad?! Jag tycker dom är rasister som påstår att våra traditioner är det! De är de riktiga rasisterna!!
Kommer in hit och bara vänder upp och ner på våra traditioner och får våra kulturer att försvinna...
Jag e inte svensk NEJ! Inte ens 1%.. Men jag tycker ändå fan att detta är så jävla fel det bara kan bli!
Reinfeldt är ju också helt jävla pantad den idioten! Vad tänker han med?! Oj jusste han kan inte tänka..


Jag är stolt Sverigedemokrat! De kan räkna med min röst och mitt stöd!

Jävla moderater som hjälper till me att få Sverige att försvinna..


Och de där disskussionerna om ifall man skulle förbjuda att sjunga Sveriges nationalsång och förbjuda att ha framme Sveriges flagga.. nej assa de är det dummaste jag hört i min livstid!

Vart fan e vi på väg?!

Sverigedemokraterna ärINTE rasister.. och de som bara vågar påstå det borde fan läsa på mer innan de öppnar sin käft!
Blir så jävla arg och trött på allt dethära!!!


Idag är Sverige inget annat än ett stort skämt..
Svenskarna ses som mesar som inte vågar stå upp för sig själva..
Är det verkligen så vi vill ha det?! Är det så det ska vara!?
SKÄRP ER! ÖPPNA ERA ÖGON! GÖR MOTSTÅND!
Invandrarna ska få bo gratis och få massa lån de inte ens behöver betala tillbaka.. HUR FAN ÄR DETTA RÄTT?!
Så de av er som faktiskt sliter för att få tak över huvudet, mat på bordet, körkort osv.. era skattepengar går nu även till invandrare så att de kan få allt det helt utan att slita.
Hur känns det? Att slita och ha sig och veta att du med ditt slit betalar för att få det du har OCH samtidigt betalar du för en annan allt detta åt dem...
Herrejösses.. detta gör bara att jag inte vill börja jobba, jag vill fan inte bidra till detta!

Lite artiklar och deras länkar under!


 

http://www.friatider.se/csn-inflyttningslan-till-invandrare-svenskar-studenter-blir-utan


 

http://debatt.svt.se/2012/11/26/ny-lag-loser-tramsdebatten-om-skolavslutningar-i-kyrkan/



 

 http://www.friatider.se/pepparkaksgubbar-rasistiska-forbjuds-i-laxaskola


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Anastasia Asbjörnsdottir - 11 december 2012 18:19


Har en till blogg om ni är sugna på kolla ;D http://biitchplease.bloggplatsen.se/     ...

Av Anastasia Asbjörnsdottir - 9 december 2012 19:58

Ligger i badet och har allmänt tråkigt men så plötsligt hittar jag en app! En app jag laddade ner för länge sedan, en app jag aldrig testat en.. Appen heter bloggplatsen! Haha tänkte ge det ett försök och uppdatera bloggen via mobilen, så detta är ...

Av Anastasia Asbjörnsdottir - 8 december 2012 22:41


Lite tråkigt att komma in och se att inget nytt ha hänt.. ingen fråga, inga kommentarer.. ganska öde :|Jaja, inget direkt intressant har hänt idag.. Jag ska till frisören på torsdag för att sätta i min hårförlängning som jag beställde igår, så jag...

Av Anastasia Asbjörnsdottir - 7 december 2012 23:46

Kommer in för första gången på länge och möts av så sööta frågor guud va glaa man bler! :D Ber så starkt och högt om ursäkt till er som följer min blogg! Vet inte riktigt vad som hände! Tror nog de va min "orkar inget bara döda mig" period.. FÖ...

Av Anastasia Asbjörnsdottir - 3 november 2012 03:03


OKEJ! Många frågor men lite frågare fast det gör inget, kan inte hålla mig från att svara längre! :DDe som vill kan fortsätta ställa frågor och kommer svara på dem så go for it! ^^   Frågorna och svaren Frågor från Jag...:1. Om du får reda på a...

Presentation


"I'm me, just who I'm supposed to be"

Fråga mig

4 besvarade frågor

Omröstning

Hur gammal är du?
 18
 18 -
 18 +

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2012
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards