WickedLife

Alla inlägg den 7 december 2012

Av Anastasia Asbjörnsdottir - 7 december 2012 23:46

Kommer in för första gången på länge och möts av så sööta frågor guud va glaa man bler! :D

Ber så starkt och högt om ursäkt till er som följer min blogg!
Vet inte riktigt vad som hände!
Tror nog de va min "orkar inget bara döda mig" period.. FÖRLÅT!

Ska bli bättre på detta det LOVAR jag! :)

Såg att ja i mitt förra inlägg hade sagt att ja skulle berätta om min ex kille, men tror inte de är så intressant.. eller?

Jag skippar iallafall det i detta inlägget och om det är någon som faktiskt har väntat på det eller som bara allmänt vill veta så säg till så börjar jag med det direkt! :)

Har hänt en del skulle ja säga sedan den 3,e november (då ja sist publicerade ett inlägg)..
Ska vi se.. vart ska ja börja..


Halloween festen:

Vet ej om ja nämnde detta men på alla helgons dag var det halloween fest hos ex,et som ja hade blivit bjuden på medans vi var tillsammans, fast min polare dubbel kollade och min inbjudan stod kvar så jag kunde inte göra annat än att gå dit!
Klädde ut mig till pirat och tog sedan bussen till en till typ jägersro..
därifrån ca hämtade min polare o hennes kille mig, i bilen satt även någon annan maskerad kille som vägrade avslöja vem han var (det skulle bli en överraskning till när alla hade samlats) så han satt tyst hela vägen...

På festen var vi ca 9 pers sammanlagt, men sedan var ex,ets syrra där också med några vänner..
hon försvann sedan plötsligt med sina tjejkompisar och lämnade sina killkompisar med oss o de var ca 5 st kanske?

En massa flirt pågick denna natten, massa gånger man blev uppsläpad för att de ville dansa med mig, en ville gå upp på rummet med mig (vi vet alla va de betyder), en bara började bära mig helt plötsligt
(fick veta han var med i militären lr ngt sånt), han ena bad om en puss hela tiden .. ja ni fattar..
ja va deras target basically..

Slutade med att ja satte mig vid en polare som mer än gärna låtsades vara min kille resten av natten HAHA!
*SPOLAR FRAMMÅT!*
Natten drog mot sitt slut o innan vi gick kom en av killarna o just när han skulle svänga ner mot mig trilla han på bordet så hela vältes, under tiden satt mitt ex i köket o hade somnat med huvudet i bordet.. vi alla förstod att natten nått sitt slut! Ja fick skjuts av dem ja kom med till en av dem o tog sedan taxi resten av vägen :)
Snabbt intressant: Ja träffa på en polares storasyster där som osso va bjuden o som hade berättat att hon fått intresse för mitt ex, så ja uppmuntra henne till att ge det ett försök med honom!
Och när ja äntligen var hemma fick jag ett sms av han som låtsas varit min kille, de ena smset ledde till det andra och vi upptäckte snart att vi var intresserade av varandra.. vi var typ på G ett tag men seda svagnade våra sms till varandra och med dem känslorna.. Idag snackar vi knappt..

Annat:

Jag fick hemskickat ett häfte med frågor mamma skulle svara på från vuxenpsykiatrin..
Det var nästan 300 frågor! Ska ju göra ett test för att se ifall ja har adhd eller ngt liknande..
I förr igår var vi på möte där och skulle ta med frågorna o svaren så gick vi igenom dem med en socionom..
Tog oss 2½ timme!! Men de gick rätt bra och nu ska ja bara vänta på att deras läkare o så ska gå igenom så vi kan fortsätta med utredningen :)

Min "syrra" fyllde 19 o det firade hon med mig och hennes mamma..
Först drack vi i typ 3 timmar kanske o sedan stack vi och såg Breaking Dawn part 2 på bio :D
Påvägen hade hon utmanat mig att vinka till en buss fylld av människor vilket jag såklart gjorde, ja hade sagt ti en man som satt bredvid mig "vi ska också av nu :D" och vi hade nästan snubblat av bussen så att två killar fick sig ett skratt! xD
Filmen var förresten super! ^^
Sen sov ja över hos henne och på morgonen hämtade hennes mammas kille oss och körde oss hem till mig, men hon skulle först förbi en vännina och gratta henne så ja hoppade av först
(tänk nu på att ja var kaosig.. ruffsit hår, säkert små mörka ögon, inget smink)
och just när ja går där o ber (i mitt huvud) om att inte stöta på någon så hopper de plötsligt fram en sjuuuukt snygg/sexig/het, ja ni fattar, kille o då tänkte ja inget annat än "oooh.. NEEEEJ, titta bort, titta bort" o de va ju de ja gjorde..
gick som en idiot och tittade på en buske o sedan upp på himlen..
plötsligt hör ja honom säga hej.. PÅ POLSKA! o då tänkte ja bara "hur fan visste han ja kan polska?!?!?!"
så ja svarade artigt men förvirrat o försökte komma på om ja sett han någongång (fast det har ja ej!) .. så forsätter han o frågar med ett leende hur de är med min hälsa (fortfarande på polska).. ja svarar ju såklart bra o frågar det samma han ger mig samma svar o jag.. så nervös som ja va (eller vad man ska kalla det) svarar SUPER! o visar tummen upp.. tror han märkte att ja va lite förvirrad för han skrattade till lite ..

Men efter det har ja varit på min vakt o försökt gå förbi stället ja såg honom på så ofta som möjligt men ingen tur!
Ja hoppas fortfarande ja får se honom :(

En annan helg drack ja återigen hos syrran med en polare och det hände inget intressant förrän ja skulle hem..
Vi spenderade natten med sprit, telefonsamtal med en kille o hans polare och vars en pizza!
Ja var sedan hemma ca 4-5 på morgonen.. Bussen hade slutat åka men innan ja hann börja promenera iväg mötte ja på en gammal klasskamrat till mig som också gick hemmåt så ja fixade taxi åt oss ...
först släppte vi av henne sen körde han hem mig :)

Jag blev adda på facebook en dag av en kille, såg på namnet och kände inte direkt igen det men det var isländskt (eller ja populärt isländskt namn) så ja accepterade och insåg inom kort att det var min barndomsvän!!!
Vi hade umgåtts för ca 8-13 år sedan, under åren efter det har vi inte haft någon som helst kontakt o nu snackar vi typ varje dag.. sjukt kul! Och han är riktigt ball :D

Jag och min söta "Tvilling" märkte på vår filosofi lektion att det finns två killar som har det med vår klass som sitter och stirrar åt vårt håll hela tiden.. de roliga var att samma dag vi nämnde det gick de ut nästan direkt efter oss (vi hade liten rast mitt i lektionen) o så bad rökaren mig om tändare
(jag vill gärna intala mig själv att han egentligen hade en och gjorde det bara för att få säga något till mig) .. när ja rökt upp gick jag och hon en snabb sväng in till cafeterian o hon lade märke till att de hade stirrat på oss hela tiden ... när hon nämnt det tittade jag ut och hon hade fantamej rätt!
De satt ute och stirrade in på oss!


Detta gläder mig en aning för ja har alltid haft ett intresse för han ena :$
Så nu på den sista filosofi lektionen bestämde ja mig för att inspektera detta lite mer noggrant o jofan stirrade han! Hans kompis osso men nu e de honom ja bryr mig om!


Så nu ska ni få veta en pinsam hemlighet! I mitt huvud bildas direkt idiotiska fantasier eller intalningar rättare sagt om att han gillar mig, att de är därför han tittar hela tiden och att han inte vågar snacka med mig pga det.. o han andra känner samma för min Twinnie fast att hon har kille..
JA VET! Ja e sjukt barnslig HAHA!


OKEJ! Så nu tar detta inlägg slut! Har hållt på med det i typ en timme nu! D:
Lovar att uppdatera MYCKET oftare för orkar inte gå igenom detta igen alltså! :|

XOXO här kommer en "iten" bildbomb! :D
Fortsätt skrolla o lite längre ner får ni se dagens bilder ^^

                             

Dagens Bilder:

         



Tidigare månad - Senare månad

Presentation


"I'm me, just who I'm supposed to be"

Fråga mig

4 besvarade frågor

Omröstning

Hur gammal är du?
 18
 18 -
 18 +

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2012
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards